Od 1 września do 30 września 2019r. klienci indywidualni mogą dokonywać zwrotu niewykorzystanych biletów w kasie spółki przy ulicy Cieślaka 4. Z dniem 02-09-2019r. ulegnie zmianie trasa oraz rozkład jazdy linii nr 2 i 6.

Możliwości zgłaszania uwag oraz informacji dot. linii autobusowych

2019-02-14 10:00:00

Możliwości zgłaszania uwag oraz informacji dot. linii autobusowych

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów Komunikacja Miejska Sp. z o.o. w Szczecinku uruchamia nowe możliwości zgłaszania uwag oraz informacji dot. linii autobusowych.

  • drogą pocztową na adres
    Komunikacja Miejska Sp. z o.o. w Szczecinku
    ul. Cieślaka 4
    78-400 Szczecinek;
  • e-mail na adres reklamacje(at)km.szczecinek.pl;
  • telefonicznie na nr 505-157-138.

 

                 Zarząd
                  Komunikacji Miejskiej
                  w Szczecinku

powrót do strony głównej

Badanie sprawozdania finansowego Spółki za rok obrotowy 2019 i rok obrotowy 2020

Badanie sprawozdania finansowego Spółki za rok obrotowy 2019 i rok obrotowy 2020

Komunikat dot. zwrotu niewykorzystanych biletow przez klientów indywidualnych.

Komunikat dot. zwrotu niewykorzystanych biletow przez klientów indywidualnych.

Zmiana trasy i rozkładu jazdy dla linii nr 2 i 6 od dnia 02.09.2019r.

Zmiana trasy i rozkładu jazdy dla linii nr 2 i 6 od dnia 02.09.2019r.

Zmiana trasy Linii nr 6 w dniu 6 lipca 2019r. w godzinach 15:00 - 24:00

Zmiana trasy Linii nr 6 w dniu 6 lipca 2019r. w godzinach 15:00 - 24:00

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2015 Komunikacja Miejska Sp. z o.o w Szczecinku

ul. Cieślaka 4, 78-400 Szczecinek | telefon: +48 94 374 35 73 | email: miejkom@km.szczecinek.pl